Wij bieden talrijke diensten aan, waaronder keuken- en badkamerrenovaties, vloer- en wandafwerking, schilderwerk en algemene verbouwingen.
U kunt eenvoudig een offerte aanvragen door het online formulier in te vullen op onze website of door contact met ons op te nemen via telefoon (+32 4 98 16 48 44) of e-mail ([email protected]). We plannen dan graag een afspraak in om uw project te bespreken en een nauwkeurige offerte op maat te maken.
De duur van een renovatieproject varieert afhankelijk van de omvang en complexiteit. Kleinere projecten duren enkele uren/dagen, terwijl grotere projecten enkele weken/maanden in beslag nemen. We zullen u steeds een realistische schatting geven bij de offerte.
Absoluut! Bij Reworx staan we klaar om zowel grote als kleine renovatieklussen aan te pakken. Of het nu gaat om een kleine reparatie, het opfrissen van een ruimte of een ander klein project, we bieden onze expertise en toewijding aan voor projecten van elke omvang. Neem gerust contact met ons op, en we bespreken graag hoe we u kunnen helpen met uw specifieke renovatiebehoeften, hoe klein ze ook mogen zijn. Ons doel is om elk project succesvol af te ronden.
Ons uurtarief kan variëren afhankelijk van het type renovatiewerk en de specifieke eisen van uw project. Voor een nauwkeurige schatting van de kosten en om ons uurtarief te bespreken, raden we aan om contact met ons op te nemen. Tijdens een persoonlijk gesprek kunnen we uw project in detail bespreken, uw behoeften evalueren en een transparante kostenraming bieden.
Reworx probeert zich te differentiëren door maximaal flexibel te zijn en dus zoveel mogelijk in te spelen op uw noden en wensen qua timing. De uitvoeringstermijn van uw klus hangt af van verschillende factoren, waaronder de omvang en complexiteit van het project, beschikbaarheid van materialen en onze huidige werkplanning. Na het bespreken van uw specifieke wensen en het beoordelen van de omvang van het werk, kunnen we een realistische inschatting maken van de benodigde tijd.
Bij Reworx hechten we veel waarde aan een nauwkeurige en transparante projectopvolging. Om ervoor te zorgen dat uw project succesvol wordt uitgevoerd, implementeren we de volgende stappen:
Toegewijde Projectmanager: Uw project wordt toegewezen aan Matthieu die telkens uw vast aanspreekpunt zal blijven. U kan hem contacteren voor alle vragen en opmerkingen.
Regelmatige Communicatie: We onderhouden regelmatig contact met u gedurende het hele proces. Dit omvat updates over de voortgang, eventuele wijzigingen in het schema en het beantwoorden van al uw vragen. Open communicatie is essentieel voor een succesvolle samenwerking.
Duidelijke Planning: We stellen een gedetailleerde planning op die alle fasen van het project omvat. Hierdoor krijgt u inzicht in wat u kunt verwachten en wanneer. Indien nodig, passen we de planning aan uw behoeften aan.
Kwaliteitscontrole: Ons team voert regelmatig kwaliteitscontroles uit tijdens en na de uitvoering van het werk. We streven naar vakmanschap en tevredenheid, en eventuele aanpassingen worden snel en professioneel aangepakt.
Flexibiliteit: We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als er aanpassingen of wijzigingen nodig zijn tijdens de uitvoering, zorgen we ervoor dat dit soepel en in overleg met u gebeurt.
Door deze benadering kunt u erop vertrouwen dat uw project nauwlettend wordt gevolgd en dat we ons inzetten voor de succesvolle voltooiing ervan. Als u specifieke vragen heeft over de projectopvolging, staan we klaar om deze te beantwoorden.
Ja, we bieden garantie op ons werk. Onze klanttevredenheid is een prioriteit, en we staan achter de kwaliteit van onze renovaties. Mocht er zich onverhoopt een probleem voordoen, dan zullen we dit snel en professioneel oplossen.
We gebruiken hoogwaardige materialen van gerenommeerde leveranciers. Tijdens ons eerste consultatie bespreken we uw voorkeuren en budget, zodat we materialen kunnen kiezen die aan uw verwachtingen voldoen.
1. Alle leveringen, aannemingen en verkopen worden uitsluitend door onderhavig reglement beheerst.
2. De algemene voorwaarden worden desgevallend aangevuld met bijzondere voorwaarden die worden bepaald in de offertes.
3. Door een opdracht te bevestigen stemt de klant automatisch en zonder enig voorbehoud in met alle voorwaarden, d.i. zowel de algemene als de bijzondere. Verder wordt door de bevestiging van een opdracht door de klant afstand gedaan van eventuele eigen algemene voorwaarden die afwijkende bepalingen zouden bevatten.
4. In bestelbonnen, “voor akkoord” ondertekende bestekken en werkorders – deze laatste worden bij de klant ter plaatse opgemaakt zal telkens worden opgenomen over welke werken en/of goederen het gaat. Een factuur zal worden opgemaakt a.d.h.v. de gegevens die worden vermeld in deze documenten.
5. Alle offertes zijn dertig dagen geldig tenzij anders wordt bepaald in de offerte zelf.
6. Alle goederen, al dienen zij nog te worden geïnstalleerd of verwerkt, worden als geleverd beschouwd zodra zij het magazijn verlaten. D.w.z. dat de klant van dan af het risico van verlies of beschadiging draagt.
7. De levering van goederen of werken wordt geacht te zijn aanvaard door de klant, behoudens in geval van protest. I.v.m. zichtbare gebreken dient dit te gebeuren onmiddellijk bij de aflevering van de goederen of de werken. Tegen verborgen gebreken kan worden geprotesteerd tot acht dagen na de levering. Alle protesten dienen te geschieden via een aangetekend schrijven.
8. Zo de klant na ondertekening van de bestelbon, het werkorder of het bestek een einde wenst te stellen aan de overeenkomst, is MGoen BV gerechtigd om naar eigen inzicht de uitvoering van de overeenkomst dan wel de vergoeding tegen verkoopprijs van alle door haar gemaakte kosten, met inbegrip van deze van het opmeten en opstellen van het bestek, te vorderen, zonder dat deze vergoeding minder mag bedragen dan 40% van het op de bestelbon vermelde totaalbedrag.
9. Leverings- of opleveringstermijnen kunnen door MGoen BV slechts bij benadering opgegeven worden. Daar dient rekening gehouden te worden met weersomstandigheden en vertragingen te wijten aan derden. De klant kan geen aanspraak maken op een vergoeding.
10. ledere schade aan de geleverde goederen of werken, die voortkomt uit weersomstandigheden, van welke aard ook, kan geen aanleiding geven tot aansprakelijkheid van of vergoeding door MGoen BV.
11. Alle facturen die niet werden betaald op hun vervaldag, brengen van rechtswege en zonder ingebrekestelling een jaarlijkse interest op van 12%. Bovendien wordt in geval van wanbetaling een forfaitaire schadevergoeding aangerekend van 15% per factuur met een minimum van € 50,00.
12. Geleverde goederen worden eigendom van de klant en zijn dus verschuldigd aan MGoen BV.
13. Indien door de klant een bepaalde som (o.a.voorschotten, prijs van materiaal of goederen, etc.) niet op zijn vervaldag is betaald, heeft MGoen BV het recht de verdere uitvoering van de werken op te schorten. MGoen BV is daardoor niet meer gehouden aan de vooropgestelde opleveringstermijn. De klant kan geen enkele aanspraak maken op een vergoeding, noch wegens laattijdige uitvoering van de werken, noch wegens enig nadeel dat de klant rechtstreeks of onrechtstreeks zou hebben geleden ten gevolge van de opschorting der werkzaamheden. In het geval van opschorting van de werken wegens gebrek aan betaling op de voorziene vervaldag is de klant aan MGoen BV een forfaitaire schadevergoeding van € 500,00 verschuldigd voor de kosten verbonden aan het stopzetten en het eventueel opnieuw starten van de werken.
14. “Btw-tarief: Bij gebrek aan schriftelijke betwisting binnen een termijn van één maand vanaf de ontvangst van de factuur, wordt de klant geacht te erkennen dat (1) de werken worden verricht aan een woning waarvan de eerste ingebruikneming heeft plaatsgevonden in een kalenderjaar dat ten minste tien jaar voorafgaat aan de datum van de eerste factuur met betrekking tot die werken, (2) de woning, na uitvoering van die werken, uitsluitend of hoofdzakelijk als privéwoning wordt gebruikt en (3) de werken worden verstrekt en gefactureerd aan een eindverbruiker. Wanneer minstens één van die voorwaarden niet is voldaan, zal het normale btw-tarief van 21% van toepassing zijn en is de afnemer ten aanzien van die voorwaarden aansprakelijk voor de betaling van de verschuldigde belasting, interesten en geldboeten.”
15. In geval van betwisting zijn slechts de Rechtbanken te Antwerpen bevoegd. Zo de betwisting krachtens de bepaling van het Gerechtelijk wetboek aan de Vrederechter toekomt, zal de Vrederechter van het kanton te Kontich uitsluitend bevoegd zijn.